lördag 6 mars 2010

En annan lördagsmorgon .


Idag gick jag upp med ett bestämt mål, ett utflyktsmål. Jag pumpade cykeln och gav mig ut, bortom Le Bruscs gränser cyklade jag, till hamnstaden bredvid. Det är en fantastisk dag, varm och vindstilla, och trots att jag hunnit göra stora äventyret är det många soltimmar kvar. Mina snälla grannar var väldigt imponerade av att jag varit uppe så tidigt.









Jag kände mig så väldigt fransk när jag kom hem med baguetten under armen, trots att jag två gånger under utflykten blev frågad om jag var från England.




Den här fina soldaten fick följa med mig hem, han och hans häst krigar i första världskriget!







1 kommentar:

  1. Man blir väldigt glad av att läsa din blogg! Det verkar som du har det väldigt trevligt.
    Lycka till med skapandet och övandet på franskan!
    massa pussar ock kramar

    SvaraRadera