tisdag 9 mars 2010

À bientôt .

Jag tycker så illa om att flytta. Usch, jag har resfeber och hjärtklappning och koncentrationssvårigheter och usel städmotivation. Jag har haft trevligaste dagen med utflykt till tygaffär och lunch med de snälla grannarna, varför kan inte allt bara fortsätta så? Jag vill ju till Paris nu, men jag skulle hemskt gärna bara vara där direkt, flyttad och färdig.



Klockan sju imorgon går min buss, innan dess ska jag ha städat och packat och tvättat och plockat ihop mitt fina liv här. Så. Nu ska jag börja.



















Jag får i alla fall mer sytt när jag undviker att göra det jag ska. Den vita klänningen ska få bli tågklänning imorgon.



2 kommentarer:

  1. Oj vad fint du har gjort! Himla snyggt! Sånna där beställer jag omedelbart bums. Vet du? Kalle tipsade mig om en serie som är typ som Tila Tequila fast det är tio tjejer som tävlar o en roll i en skräckis (Saw 6), scream queens heter den och är fantastisk. Och vad tror du hände mitt i ett avsnitt? Jo internet ballar och nu kan jag inte se mer, går för långsamt. Men jag tipsar dig om den om du har tråkigt (kan man ha det i Paris?) eller bara är allmänt trött någon kväll. Hela serien finns på youtube. Hurra! Puss!

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag måste köpa dina kläder Maja, och vara din modell!! ;) Guud vad snygga! Älskar klänningen, ryggen, och den transparenta är suupervacker. KOM HEM till sveerige! Saknar dig och din innerliga underbara franskafröken! Hoppas att vi ses om inte allt för lång tid! Stora Pussar
    Hanna
    AHH, Jag fick MVG i engelska av Anna! MVG! LOVELY <3 PUSS

    SvaraRadera